Naša načela

Uspeh podjetja Parnad temelji na enem ključnem elementu: osredotočanju na Kupca

Osredotočenost na kupca

Medtem, ko tradicionalni prodajni kanali ponujajo paleto izdelkov na svojih policah, spletnih straneh ali v katalogih, Vorwerkova direktna prodaja strankam ponuja in predstavlja svoje izdelke preko osebne predstavitve na domu, ki je prilagojena potrebam vsake družine posebej. Stranka spoznava lastnosti izdelka in njegovo izjemno kakovost skozi praktičen pristop preskušanja uporabnosti in delovanja tam, kjer bi ga po nakupu tudi uporabljala, v svojem lastnem domu!

Ustvarjanje podjetništva

Ustvarjanje podjetništva je zaveza pri razvijanju prodajne mreže, katere namen je povezovanje Vorwerka in naših kupcev. Vorwerkova prodajna mreža šteje že več sto tisoč profesionalno usposobljenih prodajalcev širom celega sveta, ki so prepoznavni predvsem po profesionalnosti, strokovnosti s področja poznavanja prodajnega programa in izjemnih medosebnih odnosih.

Danes obstaja direktna prodaja in tisto, kar Vorwerk imenuje “Vorwerkova direktna prodaja”! Že več kot 75 let se Vorwerk pri predstavljanju edinstvenosti in učinkovitosti naših inovativnih izdelkov poslužuje izključno osebnih predstavitev, hkrati pa ustvarja neposredne povezave z našimi kupci na njihovih domovih, z namenom izboljšanja kvalitete življenja. Na tak način se lahko Vorwerkov profesionalni prodajalec popolnoma posveti potrebam  posamezne stranke in ji predlaga rešitve pri njenih težavah povezanih s čiščenjem v gospodinjstvu in higieno.

Izjemna kakovost

Izjemna kakovost našega najsodobnejšega, visoko tehnološkega proizvoda, čistilnega sistema Kobold VK200, predstavlja najnaprednejše rezultate Vorwerkovih raziskav in nenehnega razvoja, usmerjenega v zagotavljanje najboljših rešitev pri čiščenju in  ponujanju izdelkov najvišje kakovosti, učinkovitosti in uporabnosti, ki v naše domove prinašajo higieno in dobro počutje.
Podjetju, ki ima več kot 75 let izkušenj na področju inovacij čiščenja v gospodinjstvu s sistemom Kobold, lahko zagotovo zaupate in verjamete, da je zadovoljstvo kupca naše primarno vodilo, ki prinaša »Naše najboljše za vašo družino« tudi v vaš dom.

Razmišljanje in delovanje na dolgi rok

Vorwerkova direktna prodaja je ciljno začrtan in strukturiran način prodaje, ki se razvija in izpopolnjuje že več kot 75 let. Primarna prednost direktne prodaje je prav direktna povezanost podjetja preko prodajnih zastopnikov na terenu s strankami.
Že na samem začetku je Vorwerk prevzel direktno prodajo kot najboljši način in edino pravo pot do doma naših strank po vsem svetu. Ta “direktni odnos” med stranko in Vorwerkom se prične z osebno predstavitvijo izdelka na domu stranke in nadaljuje s svetovanjem ter podporo.

Pripravljenost na spremembe

Od nekdaj daje podjetje poseben poudarek raziskavam na področju estetskega izgleda, saj želi družinam ponuditi izdelek, ki bi lepo dopolnjeval domače okolje. Preko kakovosti, inovativnosti in načina prodaje ustvarjamo nove poti, ki so usmerjene v prihodnost in zadovoljstvo kupca. Pripravljenost na spremembe nam omogoča našo bogato dediščino prenašati tudi v prihodnost ter nadaljevati našo uspešno pot.