Pogosta vprašanja - servis

Moj aparat je treba popraviti. Kako se lahko obrnem na servisno službo?

Na voljo imate več možnosti: Če je naprava okvarjena, nas lahko kontaktirate in uredili bomo prevzem aparata na vašem domu: Dostavno službo bomo obvestili o prevzemu aparata in vam sporočili napotke za predajo aparata, nato pa bo dostavna služba napravo prevzela na naslovu, ki nam ga boste sporočili. Za več informacij nas kontaktirajte.

Napravo lahko pošljete tudi neposredno naši servisni službi na naslov podjetja.

Kdaj mi bo pomagala telefonska služba za pomoč strankam?

Ne glede na to, ali želite oddati naročilo, potrebujete naš servis ali imate kakršnakoli vprašanja - naša služba za stranke vam bo vedno prijazno svetovala:
080 10 33
Od ponedeljka do sobote od 9:00 do 18:00

Kje lahko dobim rezervne dele za svoj aparat?

Rezervne dele lahko naročite po telefonu na številki 080 10 33.

Katere naprave se še vedno popravljajo?

Vorwerk dobavlja kakovostne izdelke z dolgo življenjsko dobo.

  • Namizni sesalnik VC100
  • Čistilec za okna VG100
  • Osnovni modeli na kabel od modela VK130 naprej
  • Električna krtača za tla od modela EB340 naprej
  • Pulilux: Model PL515
  • Krtača za oblazinjeno pohištvo: od modela PB420 naprej
  • Robotski sesalnik: od modela VR100 naprej
  • Baterijski sesalnik: model VB100, VK7
  • Baterijska električna krtača: model EBB100, EB7
  • Priključek za sesanje in pomivanje gladkih talnih površin: modeli SP520,SP530, SP600, SPB100, SP7
  • Baterijska krtača za oblazinjeno pohištvo: model PBB100, PB7
  • Thermomix®: od modela TM31 do modela TM5

Ali lahko okvarjeno napravo pošljem neposredno servisni službi Vorwerk?

Svojo napravo lahko pošljete tudi neposredno naši servisni službi Vorwerk. Potrebno je napisati podatke o kupcu, kontakt, kratek opis težave in priložiti dokazilo za uveljavljanje garancije v primeru, da je ta še veljavna. Vendar vam priporočamo, da se najprej obrnete direktno na naš servis – 01/200 48 26.

Napravo lahko pošljete na naslednji naslov:
Parnad d.o.o. - servis
Cesta v Gorice 33
1000 Ljubljana

Nočem čakati na obisk strokovnega sodelavca podjetja Parnad. Kje si lahko ogledam naprave?

Vse izdelke si lahko ogledate v naših poslovalnicah. Vendar priporočamo, da vam naš strokovni svetovalec za stranke aparat predstavi na vaših površinah. Tako boste nakup lahko prilagodili vašim individualnim potrebam.

Kje lahko dobim originalni potrošni material in dodatke?

Potrošni material in dodatna oprema vam je na voljo:

  • pri naših strokovnih sodelavcih,
  • v naših poslovalnicah,
  • po telefonu – služba za stranke ali
  • v naši spletni trgovini.

Ali se redno udeležujete promocij v trgovskih centrih?

Naše strokovne svetovalce lahko v okviru promocij prepoznate po naših promocijskih panojih in po tem, da nosijo jasno vidno izkaznico. Poleg tega podjetje Parnad na promocijskih stojnicah ne ponuja potrošnega materiala. Najpogosteje nas boste s promocijami našli v večjih trgovskih centrih.

Kje je najbližja poslovalnica?

Blizu vas! Podjetje Parnad vam ponuja 3 poslovalnice v Sloveniji. Poiščite najbližjo lokacijo v svoji regiji.

Kako poteka prevzem aparata za servis na domu?

Ali je potrebno vaš aparat popraviti? Če ne morete priti k nam, bomo z veseljem aparat pobrali pri vas doma. Dostavno službo bomo obvestili o prevzemu aparata in vam sporočili napotke za predajo aparata, nato pa bo dostavna služba napravo prevzela na naslovu, ki nam ga boste sporočili. Za več informacij nas kontaktirajte.

Ali lahko sam posodobim programsko opremo za moj Sesalni robot VR300?

Seveda! Datoteko s najnovejšim paketom pogramske opreme za vašega robota si lahko prenesete tukaj.